SimplYanie. Begining of an ending



SimplYanie
Facebook page · Instagram · About NIA · Entries



introduction

Hello there, I am NIA .
please pronounce it as En Ai Ae .
welcome to my blog. Where I share my experiences on my personal life and all sorts of stuff. Hope to see you around! :)


Instagram
Follow @Nazidyanie




footprint

Recent Posts
·
my first and last [hamster]
· pasrah. Allah rancang terbaik.
· BIOLOGY . Genesis
· Taufiq Set Satu [genesis]
· I am replying
· Genesis Family Day 051013
· Genesis Gala Night
· usrah untuk [genesis]
· the ending of school life
· not about something , but about somebody


Teringat
September 3, 2014 | Posted by N.I.A | 0 comment/s

teringat aku teringat,
sejuta kali teringat,
tak ubah apa apa,
perasaan sama,
menangis.

berangan masa lalu,
bukan kenyataan dulu,
berhenti,
kau sakit,
pedih.

menangis aku menangis,
teringat benda tragis.

19March berlalu pergi,
tak mampu ku ulang lagi,
tak mampu ku harung lagi,
cukup sekali,
cukup. cukup.

termenung aku termenung,
pasir yg dulu tempias harung,
tak mampu ku kutip,
tak mampu ku kacip,

biarlah berlalu,
aku tak mahu ingat lagi,
kering air mata aku,
kerak pipi manis sekali lagi.
sia sia.

diam.
diam semua.
pejam mata dan semuanya okay?
bohong.