SimplYanie. Begining of an ending



SimplYanie
Facebook page · Instagram · About NIA · Entries



introduction

Hello there, I am NIA .
please pronounce it as En Ai Ae .
welcome to my blog. Where I share my experiences on my personal life and all sorts of stuff. Hope to see you around! :)


Instagram
Follow @Nazidyanie




footprint

Recent Posts
·
Teringat
· my first and last [hamster]
· pasrah. Allah rancang terbaik.
· BIOLOGY . Genesis
· Taufiq Set Satu [genesis]
· I am replying
· Genesis Family Day 051013
· Genesis Gala Night
· usrah untuk [genesis]
· the ending of school life


Lelaki bertalam
October 17, 2014 | Posted by N.I.A | 0 comment/s
kipas kalau kau buka,
di tengah panasnya padang,
tidak terjadi apa apa,
mentari yg memanaskan,
kau cari kipas kenapa?

kau, bila aku tiada,
baru kau terhegeh mencari.

dengan dia kau manis,
dengan aku kau manis,
kau dah kenapa?
di mana setia,
yang kau agungkan?

bila kau bosan,
aku, dia
kau campak.

garam kau bagi,
cuka kau bagi,
dengan dia kau pergi,
dengan aku kau puji.

lelaki macam kau patutnya dibuang negeri,
bukannya pahlawan negara yg dibuang kini.

talamlah banyak banyak,
cubalah tukar persepsi kau,
bukan susah,
cuma koyakkan lapisan muka,
jadilah diri kau.

tak perlu kau datang lagi,
aku benci.