SimplYanie. Begining of an ending



SimplYanie
Facebook page · Instagram · About NIA · Entries



introduction

Hello there, I am NIA .
please pronounce it as En Ai Ae .
welcome to my blog. Where I share my experiences on my personal life and all sorts of stuff. Hope to see you around! :)


Instagram
Follow @Nazidyanie




footprint

Recent Posts
·
Lelaki bertalam
· Teringat
· my first and last [hamster]
· pasrah. Allah rancang terbaik.
· BIOLOGY . Genesis
· Taufiq Set Satu [genesis]
· I am replying
· Genesis Family Day 051013
· Genesis Gala Night
· usrah untuk [genesis]


Sebab sayang
October 17, 2014 | Posted by N.I.A | 0 comment/s
sayangnya,
sayangnya aku ke engkau,
sampai ludah sendiri aku jilat,
sampah sendiri aku kutip,
aku susun, cantik.

bunga layu,
aku siram.
sayangnya aku ke engkau.

orang kata,
jangan percayakan dia.
aku kata,
tanya hati kita.

baju mahal yang dah lama pun,
kau tak sanggup buang,
inikan pula hati,
yang bertaut lama.

air kalau kau pegang,
dapat kau rasa?
cinta kalau kau pegang,
mampu kau milik?
takdir.